Niet schoon, geld terugNiet schoon, geld terug Gratis bezorgd vanaf 50 euroGratis bezorgd vanaf 50 euro Nu ook in handige productbundelsNu ook in handige productbundels Niet schoon, geld terugNiet schoon, geld terug Gratis bezorgd vanaf 50 euroGratis bezorgd vanaf 50 euro Nu ook in handige productbundelsNu ook in handige productbundels

Verzending & retourneren

Verzending

Wat zijn de verzendkosten?
Boven de 50 euro bezorgen we jouw pakket gratis. Onder de 50 euro brengen we 4,95 euro in rekening.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Na het plaatsen van jouw bestelling ontvang je een bestelbevestiging per e-mail. Op werkdagen wordt jouw bestelling doorgaans binnen 24 uur verzonden. Zodra het pakket ons magazijn verlaten heeft, ontvang je per e-mail een Track&Trace-code. Binnen 1 Ć  2 werkdagen wordt jouw pakketje geleverd. Dit geldt dus niet in de weekenden of op feestdagen. Bezorging op de Waddeneilanden kan 2 Ć  4 werkdagen duren.

Met welke vervoerder wordt de bestelling bezorgd? 
PostNL en DPD.

Orderbevestiging en Track & Trace
Geen bestelbevestiging of Track&Trace-code ontvangen? Misschien is deze in je spambox beland. De Track&Trace-code ontvang je zodra het pakket is meegegeven aan de vervoerder, dit is op werkdagen binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling. Heb je een vraag over jouw bestelling, neem dan contact met ons op via hallo@pipper.nl of 085-0003188.

Retourneren

Is er iets mis met jouw bestelling?
Neem contact met ons op via hallo@pipper.nl of 085-0003188. We helpen je graag!

Kan ik mijn producten retourneren?
Uiteraard mogen ongeopende producten worden geretourneerd. De kosten van de terugzending zijn voor jouw rekening. Binnen 30 dagen na ontvangst zullen wij het bedrag terugbetalen.

Hoe kan ik mijn producten retourneren?
We willen je vragen eerst een mailtje te sturen naar hallo@pipper.nl met de reden van retour, het bestelnummer en het rekeningnummer waarop het aankoopbedrag dient te worden teruggestort.

  1. Stop de producten in een retourpakket en vermeld daarop duidelijk het afleveradres:
    Pipper, EG-weg 9, 9636 HX Zuidbroek
  2. Geef je retourzending af bij een pakketpunt
  3. Bewaar je verzendbewijs goed, dit is je bewijs van verzending en hiermee kun je je pakket volgen

Wat zijn de kosten?

  • Retourneren:
    De verzendkosten zijn voor jouw rekening, de exacte kosten van verzending hangt af van het gewicht van de doos en de verzender.
  • Ruilen:
    Ruilen is helaas niet mogelijk. Je kunt het ongewenste artikel terugsturen, zoals hier toegelicht, en het nieuwe artikel of artikelen bestellen in de webshop.
  • Fout bij levering:
    Zit er een fout in de geleverde producten? Neem dan contact op via hallo@pipper.nl met het bestelnummer en het product dat fout geleverd is, dan zorgen wij vervolgens dat de juiste producten zo snel mogelijk in huis zijn.

Wat is het retouradres?
Pipper, EG-weg 9, 9636 HX Zuidbroek